Wie zijn wij?

Onze leden zijn interim finance professionals die meer dan 7 jaar relevante werkervaring in een financiële functie, bijvoorbeeld als controller, en/of meer dan 7 jaar projectmatig werkzaam zijn geweest in het werkgebied van finance ((financial) controlling, audit, performance management, risk management, proces management etc).

Onze leden hebben minimaal een afgeronde HBO of WO opleiding, doorgaans aangevuld met specialisaties als RC, RA of andere financiële vervolgopleidingen.

Voorbeelden van door leden vervulde opdrachten zijn:

  • tijdelijke vervanging financial controller,
  • opzet business control functie
  • verbetering van de bestaande management reporting
  • due diligence onderzoek
  • benchmarking van kredietportfolio's
  • benchmarking van prestaties en processen
  • review en implementatie van investment management systemen
  • ondersteuning bij jaarwerk
  • opstellen jaarrekening
  • implementatie IFRS, Basel 2
  • implementatie van operationeel risicomanagement

 


Nieuwe leden:

 

 

 


 

 

 

Agenda

Onze agenda treft u onderstaand.

Untitled Document
07/04/2016 Algemene Ledenvergadering Financial Community
16/06/2016 Zomer event
31/08/2016 Zomerborrel
06/10/2016 Mystery quest
17/11/2016 Culinair evenement